O xogo de rol multixogador masivo online (MMORPG nas suas siglas en inglés) World of Warcraft (WoW) ven de superar os dez millóns de usuários, un logro de especial releváncia, pois a diferéncia de entornos virtuais coma Second Life, a proposta creada pola Blizzard Entertainment require un pago aos seus xogadores dende o primeiro momento.
Segundo ven de anunciar a Blizzard, milleiros de novos xogadores suscribiron-se a WoW durante o pasado nadal en todas partes do mundo. World of Warcraft axunta agora a máis de 2 millóns de suscriptores en Europa, a máis de 2,5 millónes en Norteamérica e a aproximadamente 5,5 millóns en Ásia.
O estudo de videoxogos aproveitou o fito dos 10 millóns de usuários para relembrar que WoW foi o xogo de computador máis vendido do mundo en 2005 e 2006, e que en 2007 só foi superado por World of Warcraft: The Burning Crusade, o primeiro paquete de expansión do mesmo xogo.
A segunda expansión de World of Warcraft, Wrath of the Lich King, está en desenvolvemento, tal e coma se desvelou no festival de xogos da empresa en agosto de 2007.